ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل
سرخط خبرها

اطلاعات جدیدی از بازی «مورتال کامبت ۱» | منتظر شخصیت‌های تازه و جذاب باشید!

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۴
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
اطلاعات جدیدی از بازی «مورتال کامبت ۱» | منتظر شخصیت‌های تازه و جذاب باشید!
استودیو ندررلم اخیرا بازی Mortal Kombat ۱ را معرفی کرد که قرار است امسال به‌عنوان ریبوت مجموعه مورتال کامبت روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

به گزارش شهرآرانیوز - فروشگاه آمازون ایتالیا جزئیات تازه‌ای از فهرست شخصیت‌های بازی Mortal Kombat ۱ را فاش کرده است. نسخه استاندارد این بازی قیمت ۷۰ دلاری دارد و درکنار آن دو نسخه پریمیوم و کالکتور عرضه خواهند شد. خریداران این دو نسخه می‌توانند به Kombat Pack دسترسی داشته باشند که شخصیت‌های بیشتری را به بازی اضافه خواهد کرد. حال یک فهرست از مبارزانی که به این شکل در قالب دی‌ال‌سی‌ها به مورتال کامبت اضافه خواهند شد، فاش شده است.

اطلاعات جدیدی از بازی «مورتال کامبت ۱» | منتظر شخصیت‌های تازه و جذاب باشید!

طبق اطلاعات فاش‌شده ظاهرا ۶ مبارز شامل کوان چی، ارمک و تاکدا از نسخه‌های قبلی به همراه پیس‌میکر از دنیای دی‌سی، هوم‌لندر از سریال The Boys و آمنی من از انیمیشن Invincible را در مورتال کامبت ۱ خواهیم دید. در گزارش‌های قبلی به احتمال حضور دو شخصیت پیس‌میکر و هوم‌لندر در بازی Mortal Kombat ۱ اشاره شده بود. درکنار آن‌ها از Conan the Barbarian نیز به‌عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های مهمان نام برده شد.

علاوه‌بر این و طبق اطلاعات فاش‌شده در سایت آمازون، پنج Kameo Fighters جدا از فهرست اصلی مبارزها، به‌عنوان شخصیت‌های کمکی در بازی Mortal Kombat ۱ حضور خواهند داشت. جانی کیج، ترمور، ماوادو، کاملئون و فررا بدون همراهی تور، این گروه پنج‌نفره را تشکیل می‌دهند. جانی کیج یکی از مبارزان اصلی در زمان عرضه Mortal Kombat ۱ خواهد بود و دیدن نام او در فهرست ذکرشده جالب است.

استودیو ندررلم قبلا اعلام کرده بود که در گذشته به‌دنبال نقش‌آفرینی ژان-کلود ون دام، ستاره‌ی اکشن سینما به‌عنوان جانی کیج بود. حال به نظر می‌رسد قرار است یکی از اسکین‌های جانی کیج، با ظاهر این بازیگر در دسترس قرار گیرد.

بازی Mortal Kombat ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال عرضه خواهد شد و خریداران نسخه‌های پریمیوم و کالکتور می‌توانند پنج روز زودتر آن را تجربه کنند. همچنین تمام بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید کنند، به تست بتای آن در ماه آگست/اوت دسترسی خواهند یافت.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->